zaterdag 11 mei 2013

Quiltexpo Veldhoven

Janine en ik kijken terug op een succesvol weekend in Veldhoven. We hebben erg leuke en enthousiaste reacties gehad op ons boek. ‘Prachtig uitgevoerd’, ‘Duidelijk geschreven’, ‘Kon niet stoppen met lezen’, ‘Eindelijk een boek in het Nederlands’ en ‘kan niet wachten om ermee te beginnen’ waren zo wat uitspraken die we verzamelden. In onze stand hadden we allemaal lapjes hangen die we gedurende het maken van het boek geproduceerd hebben. Zag er gezellig uit.

Janine and I had a successful weekend during the Quiltexpo in Veldhoven.  We had nice and enthusiastic reactions about our book. ‘Beautiful lay-out’, ‘Clearly written’, ‘Couldn’t stop reading’, ‘Finally a Dutch book’ and ‘can’t wait to get started’ where some of the sentences we heard during the weekend. Our stand was decorated with some of the fabric we painted during the production of the book. It looked nice. 

8 opmerkingen:

Aart zei

Ik heb er een paar ochtenden over gedaan, in bed met een kop koffie en jullie boek erbij, ik heb genoten. Goed geschreven, duidelijke uitleg, inderdaad eindelijk een Nederlandstalig boek. Ik ga er zeker mee aan de slag!
http://quiltaart.blogspot.nl

Ellen zei

Is de titel voor het tweede boek al bedacht!!!!


http://ellen-quilt-ellen.blogspot.nl/
Gr Ellen

Hannie de Beer zei

Ik heb er al heel wat in gekeken, en ook al gezien wat ik het eerst ga doen!ideaal, een boek in onze eigen taal!

Willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Willy zei

Prachtig boek,!!!
Leuke foto, (de enige waarop jij stil zit!!!!)

Beth zei

So pleased and your Nederlander friends seemed thrilled to have a book in their own language!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Boek en jullie presentatie in Veldhoven is heel goed. Gauw tijd maken om er mee aan de slag te gaan

Anoniem zei

Prachtig boek met veel foto's en uitleg. Gefeliciteerd dames!