zondag 10 maart 2013

Breakdown printing

Gisteren en eergisteren een workshop breakdown printing gegeven bij een vriendin. Zo'n heel rijtje drogende schermen voor de kachel ziet er al veelbelovend uit. Grappig om te zien dat veel dames in eerste instantie een beetje huiverig zijn voor het bijbehorende 'geknoei' met de verf.
Ook eens proberen? Ik geef ook workshops op locatie.

I taught two days of breakdown printing at a friends house. A row of drying screens in front of the stove looks promising already. Funny to mention that some of the ladies where feeling some gestural about the accompanying 'mess-up'.

10 opmerkingen:

Nienke zei

Wat ee prachtige kleuren in dat raam, ben benieuwd naar de lappen!

Hannie de Beer zei

Een mooi gezicht die ramen zo op een rij! Breakdown printen is ook een van mijn favoriete technieken! Ik wacht er nog mee tot het mooier weer is. Nu werk ik met mijn voorraad , ook heerlijk!
Succes met de leerlingen!

janneke zei

Dat ziet er veel belovend uit!

christina zei

had je groen over?

Marjon zei

Het ziet er weer spannend uit. Ben benieuwd naar de eindresultaten.

Beth zei

One of my favorites!! Hope we get to see the finished cloth.

Dea zei

Mooi gezicht zo inderdaad!
Zelf zie ik ook altijd op tegen het geknoei. Daarom verf ik bijna niet, terwijl ik de resultaten wel mooi vind.

Joke Hardenbol zei

Ziet er heel spannend uit. Ben benieuwd naar de resultaten.

Anoniem zei

Mooie resultaten. Bij Tegendraads zijn we ook bezig met deze techniek. Benieuwd hoe het zal worden.

mia zei

Mooi groen, ben benieuwd hoe de afdrukken zijn.