woensdag 17 oktober 2012

Grappig/Funny


Ik was de foto’s van het vorige bericht aan het toevoegen aan mijn weblog. Dat doe ik altijd via Picasa maar dan moet je de foto’s even opnieuw ordenen om de nieuwe bovenaan te krijgen. Picasa geeft je dan altijd het overzicht van al je foto’s in kleine vierkantjes. Ik liet mijn blik er eens langs gaan en bespeurde een trend: ik ben minder van het rood dan voorheen.
Een paar printscreens aan elkaar geplakt, erg grappig om al je werk in een oogopslag te zien. Dus wie ook wil zien welke kleurshift je ondergaan hebt, proberen!

I was adding the pictures of the previous blogpost. I always use Picasa for that but you always have to re-order them in order to have the newest on top. At that moment you can always see an overview of all your pictures in small squares. When I cast a quick glance on it I saw a tendency: I am using less red than I did before. So, when you want to see wether your colorscheme shifts away, try it!

6 opmerkingen:

Joke Hardenbol zei

Ziet er mooi uit. Ik wilde dat ik zo goed met Picassa om kon gaan dat ik dat zou kunnen. Ik lig er altijd mee overhoop.

Hannie de Beer zei

Leuk zeg! Ik gebruik ook Picasa,maar dit heb ik nog nooit gezien. Toch ook eens proberen?

Anoniem zei

Leuk!

Nienke zei

Mooier kan je het niet in beeld krijgen!

Liesbeth Wessels zei

Prachtige collage ! groeten van liesbeth

christina zei

ik zie er direct wel een quilt in