dinsdag 22 mei 2012

Time to say goodbye ...

Sinds een jaar of twee reist mijn quilt ‘A storm broke loose in my mind’ de wereld rond als onderdeel van de Saqa tentoonstelling ‘Art meets science’.
Die heeft dus intussen meer van de wereld gezien dan ik zelf. Grappig idee wel.
Inmiddels was hij aangekomen in het Visions Art Museum in San Diego en daar heeft iemand hem gekocht. Waarschijnlijk slijt mijn Einstein de rest van zijn leven in Amerika.

Since almost two years my quilt ‘A storm broke loose in my mind’ travels around the world in Saqa’s exposition ‘Art meets science’. It has seen more of the world than I did. Funny idea.
In the mean time it visited the Visions Art Museum in San Diego and somebody there bought it. I think my Einstein will spend the rest of it’s life in the US.

12 opmerkingen:

Ineke zei

Gefeliciteerd. Wat goed zeg!!

Marloes zei

Gefeliciteerd. Die komt dus niet meer terug. Krijg je nog wel te horen wie de quilt heeft aangeschaft? (Mocht je nog ooit een hele complete tentoonstelling gaan houden)

Aart zei

Gefeliciteerd Sandra!
http://quiltaart.blogspot.com

Hannie de Beer zei

Gefeliciteerd Sandra. Toch een klein beetje gemis?

Lynn Cohen zei

How exciting. What a wonderful art piece you made and to have it travel like that and land in California is simply wonderful. (I live in California you know!) ;0
Congratulations Sandra. Well deserved!!! Bravo!

Beth zei

Congratulations Sandra. What wonderful news and now your Einstein is a Yank!

Margeeth zei

Ja, afscheid nemen is moeilijk. Maar ze zullen vast goed voor hem zorgen.

Gefeliciteerd!

Marjon zei

Gefeliciteerd. Het lijkt erop dat 2012 jouw quiltjaar wordt. Geniet er lekker van.

Joke Hardenbol zei

Gefeliciteerd!

christina zei

Wow, dat is nog eens een compliment.

Janny de Roo zei

Dat lijkt me toch geweldig voor jou....!
Gefeliciteerd !

Anoniem zei

O meid, geweldig..San Diego... daar heb ik een tijdje gewoond. Hij heeft er een mooi plekje gekregen om zijn dagen te slijten...Stukje statistiek: weet je dat in La Jolla de grootste dichtheid aan Nobelprijswinnaars woont? Een betere plek voor Albert kun je je niet voorstellen. Hoe heet de koper? Ik ken nogal wat mensen van UCSD en wie weet loop ik je quilt een keer tegen het lijf :)