zondag 11 juli 2010

Verjaardags kado / Birthday present


Al jaren beloof ik mijn zus een paar mooie kussens voor haar verjaardag, tot nu toe kwam het er steeds niet van. Ze heeft twee grote, saaie, bruine kussens van 70 bij 70 en ze wilde daar graag nieuwe omheen. Is ook helemaal niet haar kleur want ze is van paars en roze. Nu is ze bijna jarig en vond ik dat ik het lang genoeg voor me uitgeschoven had. Mijn hele verzameling paars en roze uit de kast getrokken en eens lekker aan de slag gegaan. Eigenlijk worden het gewoon twee kleine quiltjes!

For years I promised my sister a pair of nice new made pillow covers but up until now nothing came of it. She has got a two boring brown pillows of 70x70 cm and wanted something fresh and new. Brown is definitely not her colour, she is a pink and purple type. Now it’s almost her birthday and I thought I had delayed it enough. I pulled my compete stash of pink and purple out of the closet and just sewed on. Actually they are just two little quilts!

5 opmerkingen:

Anneke van Diggelen zei

Zo dat ziet er heel goed uit zeg!!!
Zo'n verjaardags cadeau wil ik ook wel krijgen,prachtig die kleuren.
Ik denk dat je zus er ook heel erg blij mee zal zijn!!1

Fijne zondag verder groetjes van Anneke

Corryna zei

Mag ik jouw zus zijn? ;-)

Nienke zei

´Eigenlijk worden het gewoon twee kleine quiltjes!´ ... Inderdaad, en er is niks gewoons aan ;-), ze zijn prachtig, wat een mooie kleur- en vormencombinatie!

Suus zei

Ze zijn prachtig van kleur en ontwerp, je zus zal er wel heel erg blij mee zijn.
Gr Suze

Liesbeth Wessels zei

Wie wil zoiets moois nu niet krijgen. Als je zus ze mooi vindt zijn ze bij mij welkom. groet liesbeth