vrijdag 4 september 2009

Batik play day

Vandaag een heerlijk dagje creatief. Corryna, Willy, Jacqueline, Annette en Laura kwamen een dagje batikken, batik play day. Emmy zou eigenlijk ook komen maar die was jammer genoeg ziek. Per saldo werd een groot deel van de dag besteed aan geklets en gekakel maar zoals het echte dames betaamd zijn we allemaal multi tasking. Ondertussen werd er dus ook doorgewerkt. De zon ging precies op tijd schijnen dus we konden mooi nog even meerdere lagen was opbrengen. Nu de was er nog uit krijgen!

Today a lovely creative day. Corryna, Willy, Jacqueline, Annette en Laura came to batik for a day, so it was batik play day. Emmy should have been there as well but unfortunately she was ill. Of course a substantial part of the day was used to chat but as a real lady we all are multi tasking. In the mean time the work went on. The sun was shining right on time so we could apply more layers of wax. Now the removing of the wax!

5 opmerkingen:

Corryna zei

Wat een heerlijke dag was het. En inderdaad, het was jammer dat Emmy er niet bij kon zijn. Ik vond het erg leuk om met deze techniek te werken. Dit ga ik zeker vaker doen.
Sandra nog bedankt voor de goede verzorging en Annette, Jacqueline en Laura, ik vond het erg leuk dat jullie er vandaag ook bij waren en ons op weg hebben geholpen.
En Willy, met jou heb ik de meeste uren doorgebracht vandaag. Ik vond het leuk dat we samen kunnen rijden.
Het was een lange dag, maar meer dan de moeite waard! Gezellig. Misschien kunnen we zoiets nog een keer doen? Lijkt me leuk.

Lynn Cohen zei

The results look beautiful. I am hoping you/and/or Correnya will post a tutorial on the whole process.

I hope Emmy is well soon too.

Lynn Cohen zei

Corryna, sorry.

Maggi zei

What gorgeous pieces of fabric.

Emmy zei

dames dames wat jammer dat ik er niet bij kon zijn wat hebben jullie weer een hoop werk verzet de lappen zien er prachtig uit maar de volgende keer ben ik weer van de partij reken maar van YES